Not known Facts About داروخانه

Wiki Article

This elegant mosque, with its iconic blue-tiled mosaics and its excellent proportions, sorts a visually beautiful monument at The top of Esfahan's major…

سفر هوایی، یکی از بهترین و سریع‌ترین گزینه‌های پیش روی گردشگران است تا با تهیه بلیط هواپیما تهران اصفهان بی‌دغدغه و بدون خستگی سفر دلنشینی را به اصفهان داشته باشند. با توجه به وجود فرودگاه بین‌المللی در این شهر، همه روزه سفر هوایی به اصفهان از طریق ایرلاین‌های مختلف صورت می‌گیرد.

در این محل می‌توانید خود را به نوشیدن قهوه دعوت کنید در حالی که به یک موسیقی غربی گوش می‌دهید.

آتشگاه اصفهان که به آن قلعه ماربین نیز می‌گویند، بنایی اصیل و به یادگار مانده از دوران ساسانیان است.

هزینه بازدید: برای گردشگران داخلی، ۴۰۰۰ تومان و برای گردشگران خارجی،‌ ۳۰۰۰۰ تومان است.

کلیسای وانک تنها یکی ازکلیساهای ساخته شده در آن زمان است. کلیسای وانک، کلیسایی با معماری ساده و در عین حال دیدنی است که گذر زمان آثار هنری هنرمندان مختلفی را در گوشه و کنار آن به یادگار گذاشته است.

پل خواجو عجایب زیادی دارد که از آنها می‌توان به مجسمه‌های ???? شیر سنگی و شمع پل خواجو اشاره کرد.

رسم جالب آتش‌‌افروزی و جل‌جلانی نیز در شب‌های هفدهم، هجدهم و نوزدهم دی‌ در نطنز و آبادی‌های آن اجرا می‌شود؛ به‌ این ترتیب که مردم آتش بزرگی روی تپه بلند شهر روشن می‌کنند و متعقدند که رسیدن روشنایی این آتش به درختان باعث پربارترشدن آن‌ها می‌شود.

با همه این اوصاف، عده زیادی از شما سفر با خودروی شخصی را به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهید؛ بنابراین، اگر در تهران زندگی می‌کنید با حرکت در مسیر آزادراه و گذر از قم، کاشان و شاهین شهر به اصفهان خواهید رسید.

التصميم الداخلي لمسجد الجمعة يعد مسجد الجمعة تعبيرا حيويا عن أربعمائة عام من العمارة الفارسية التي تظهر جليا في المساحة الصغيرة التي يشغلها المسجد.

همانطور که از نام این مجموعه پیداست، در این موزه آثاری ارزشمند از طبیعت ایران از سرتاسر کشور جمع آوری شده است.

پس از افشای اسناد زمین‌خواری کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، حسن مرادی، مدیر حوزه علمیه خمینی گفت صدیقی شخصا سند انتقال زمین به شرکت خصوص خانوادگی را امضا کرد.

اصفهان چهار ترمینال دارد که در قسمت‌های مختلف شهر قرار دارند. ترمینال اصلی کاوه در شمال، ترمینال صفه در جنوب، ترمینال جی در شرق و ترمینال زاینده رود در غرب شهر واقع شده‌اند.

در این بنا با تکان دادن یکی از مناره‌ها،‌ دیگری و بخش‌هایی از بنا نیز تکان می‌خورد.

Report this wiki page